
Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja värin
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja värin
Vaevalt sain kilomeetri sõita kui kusagil mootoriruumis hakkas pihta kolin;lagin;(ei oska seda häält teistmoodi nimetada hetkel).


Viimati muutis veiks23, 28 Aug 2012, 21:49, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Kus kandis asud ? Saaks ylevaada siis saab raakida midagi konkreetset
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
VõrumaalMonah kirjutas:Kus kandis asud ? Saaks ylevaada siis saab raakida midagi konkreetset
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Kahemassiline hoorattas?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
kui moto ise ei lonka st pöörded on iseenesest OK ega kõigu, jõud kadunud pole ja ei suitse ega midagi ja vaadates seda video mis panid ja kui ütled et selline heli siis jah 100% hooratas. Ainult et ära sa selle hoorattaga enam sõida ega üldse lase motol käia. kui isegi 2000 RPM i juures lagiseb siis asjad halvasti...võib lõppeda sellega et lõhub kasti korpuse ära mis tähendab aga mõnesaja EUR arve asemel juba kolme kohalist numbrit. tavaliselt kui see DMF annab enda surmast märku siis kipub ta lagistama tühipööretel ja 50rpm i tõusuga kaob(omad kogemused). kui aga juba niiviisi siis küll laiali lendamise äärel ja tulemus võib olla kulukas.
Küsiks lisaks et kas ennem ei täheldanud mingit sarnast laginat vms sealt tulevat. a la vahest oli kuulda, vahest mitte st lambist tuli ja läks....teinekord vb jäi mõni päev vahele ilma igasuguse imeliku helita kui jälle korraks tagasi tuli? rohkem just siis kui moto külm.
Küsiks lisaks et kas ennem ei täheldanud mingit sarnast laginat vms sealt tulevat. a la vahest oli kuulda, vahest mitte st lambist tuli ja läks....teinekord vb jäi mõni päev vahele ilma igasuguse imeliku helita kui jälle korraks tagasi tuli? rohkem just siis kui moto külm.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Ei ole teinud sellist häält varem. Aga vahel kui auto seisma jätsid siis viskas nagu vibra korraks läbi.copilot kirjutas:kui moto ise ei lonka st pöörded on iseenesest OK ega kõigu, jõud kadunud pole ja ei suitse ega midagi ja vaadates seda video mis panid ja kui ütled et selline heli siis jah 100% hooratas. Ainult et ära sa selle hoorattaga enam sõida ega üldse lase motol käia. kui isegi 2000 RPM i juures lagiseb siis asjad halvasti...võib lõppeda sellega et lõhub kasti korpuse ära mis tähendab aga mõnesaja EUR arve asemel juba kolme kohalist numbrit. tavaliselt kui see DMF annab enda surmast märku siis kipub ta lagistama tühipööretel ja 50rpm i tõusuga kaob(omad kogemused). kui aga juba niiviisi siis küll laiali lendamise äärel ja tulemus võib olla kulukas.
Küsiks lisaks et kas ennem ei täheldanud mingit sarnast laginat vms sealt tulevat. a la vahest oli kuulda, vahest mitte st lambist tuli ja läks....teinekord vb jäi mõni päev vahele ilma igasuguse imeliku helita kui jälle korraks tagasi tuli? rohkem just siis kui moto külm.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
jah,ka seisma jättes kipub tegema kas migit imeliku häält v tekitab vibra keresse. aga jah, võta kast maha ja see hooratas välja. ilmselt korv ja ketas ise OK. uue surveka soovitaks kah vast panna. muud põhjust selliseks kolinaks küll ei näe kui DMF.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Lisasin video oma auto jubedast häälest teema algusesse. Pole aega veel sanud kasti kallale asuda, et kontrollida dmfi korrasolekut.jah,ka seisma jättes kipub tegema kas migit imeliku häält v tekitab vibra keresse. aga jah, võta kast maha ja see hooratas välja. ilmselt korv ja ketas ise OK. uue surveka soovitaks kah vast panna. muud põhjust selliseks kolinaks küll ei näe kui DMF.
Viimati muutis veiks23, 28 Aug 2012, 21:54, muudetud 2 korda kokku.
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Kui on huvi siis helista, 55926840, siin kysimusi /vastusi kirjutades laheb palju aega ,pealegi tel teel saab palju kiiremini. Ilmselt ma tean mis sinu autol viga on.
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
No jah ilmselt sa tead et auto on katkiMonah kirjutas:Kui on huvi siis helista, 55926840, siin kysimusi /vastusi kirjutades laheb palju aega ,pealegi tel teel saab palju kiiremini. Ilmselt ma tean mis sinu autol viga on.


Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Hoorattale oli auk sisse kulunud. Õnneks ei lõhkunud midagi muud ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
kus siis ära lasid vahetada?palju plekki küsiti?veiks23 kirjutas:Hoorattale oli auk sisse kulunud. Õnneks ei lõhkunud midagi muud ära.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Hetkel pole veel vahetatud. Esmaspäeval selgub palju plekkima läheb. Siis tehakse ka hinnapakkumised. Aga endal oli plaanis lasta ühemassiline hooratas paigaldada koos siduriketta ja korviga.(tunduv olevat töökindlam variant [VW Bot: "Keel korda!"]) Selle hind jäi pisut alla 300 Euri. On keegi siin vahetanud dmfi ühemassilise vastu?copilot kirjutas:kus siis ära lasid vahetada?palju plekki küsiti?veiks23 kirjutas:Hoorattale oli auk sisse kulunud. Õnneks ei lõhkunud midagi muud ära.
Solid Flywheel Conversion Kit

Viimati muutis veiks23, 07 Sept 2012, 15:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
http://www.youtube.com/watch?v=Vb9Z6O_Czow
vot selle pärast olen mina DMF i vahetamise SMF vastu peast välja visanud. ei imesta kui tühipööretel hakkab endiselt olema lagin.
veidi ka lugemist: http://uk-mkivs.net/forums/t/337909.aspx
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... to-convert
ja üks tsitaat viimaselt lingilt: Re: Dual Mass Flywheel - convert or not to convert?
At an IMI meeting in derby last week we were given a talk by LUK, the people who make a good 50%+ of the DMF’s used in VAG vehicles. They showed us the broken crank of a 2L 16v PD TDI Octavia that had recently been converted to SMF and they suggested this may have been due to the conversion as they have heard of a few breakages like this and all had SMF conversions.
ehk siis minu arvamus on et DMF ei panda põhjuseta tänini diislitele peale. DMF ei ole kasutusel ainult VAG diislitel vaid ka näiteks Ford, Toyota, Peugot jne diislid. Nagu aru saanud siis DMF vähendab kastile mõjuvat koormust tulenevalt diisli väände nn kõverustest st teatud taktidel tekivad järsud väände tõusud ja langused. Ingl keeles pmt "torsional crankshaft spikes"
http://www.standardtransmission.com/dmf.html
ja kui ikkagi riskid minna SMF i peale, siis ära osta mingit kerget hooratast, kergete hooratastega pidi lagin suurema tõenäosusega ikka sisse jääma, eriti tühipööretel ehk siis pead veidi uurima millist tasub osta et ei jääks seda laginat nagu esimeses youtube lingis. samuti pead veidi harjuma sõitmisega sest ühemassilisega ei pidavat kohalt võtmine nii sujuv enam olema st kergem välja suretada jne.
Olen kah sel teemal palju mõelnud et see ju odavam jne aga jah kuna võib ikkagi pikas perspektiivis kastile aia teha siis jään DMF i peale kui tuleb mul aeg see välja vahetada. Paraku on need DMF id suht jama disainiga ja mitte ainult VAG grupil. Vb uuemad lihtsalt veidi vastupidavamad
v siis ei tahetagi teha neid nii vastupidavatena et peale garantiid laguneksidki ja siis hea lisa raha remondilt teenida...mine sa tea. Aga selline see minu arvamus selle SMF i kohta paraku on.
vot selle pärast olen mina DMF i vahetamise SMF vastu peast välja visanud. ei imesta kui tühipööretel hakkab endiselt olema lagin.
veidi ka lugemist: http://uk-mkivs.net/forums/t/337909.aspx
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... to-convert
ja üks tsitaat viimaselt lingilt: Re: Dual Mass Flywheel - convert or not to convert?
At an IMI meeting in derby last week we were given a talk by LUK, the people who make a good 50%+ of the DMF’s used in VAG vehicles. They showed us the broken crank of a 2L 16v PD TDI Octavia that had recently been converted to SMF and they suggested this may have been due to the conversion as they have heard of a few breakages like this and all had SMF conversions.
ehk siis minu arvamus on et DMF ei panda põhjuseta tänini diislitele peale. DMF ei ole kasutusel ainult VAG diislitel vaid ka näiteks Ford, Toyota, Peugot jne diislid. Nagu aru saanud siis DMF vähendab kastile mõjuvat koormust tulenevalt diisli väände nn kõverustest st teatud taktidel tekivad järsud väände tõusud ja langused. Ingl keeles pmt "torsional crankshaft spikes"
http://www.standardtransmission.com/dmf.html
ja kui ikkagi riskid minna SMF i peale, siis ära osta mingit kerget hooratast, kergete hooratastega pidi lagin suurema tõenäosusega ikka sisse jääma, eriti tühipööretel ehk siis pead veidi uurima millist tasub osta et ei jääks seda laginat nagu esimeses youtube lingis. samuti pead veidi harjuma sõitmisega sest ühemassilisega ei pidavat kohalt võtmine nii sujuv enam olema st kergem välja suretada jne.
Olen kah sel teemal palju mõelnud et see ju odavam jne aga jah kuna võib ikkagi pikas perspektiivis kastile aia teha siis jään DMF i peale kui tuleb mul aeg see välja vahetada. Paraku on need DMF id suht jama disainiga ja mitte ainult VAG grupil. Vb uuemad lihtsalt veidi vastupidavamad

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
PS! Antud teema sobiks rohkem vist Diislite alla paigutatuna 

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Monah kirjutas:Kui on huvi siis helista, 55926840, siin kysimusi /vastusi kirjutades laheb palju aega ,pealegi tel teel saab palju kiiremini. Ilmselt ma tean mis sinu autol viga on.
seda, mis masinal viga, oleks pidanud teadma 99% tõenäosusega siis kui lugesid postitusi ennem sinu postitust


Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
Nii sai siis kah SMF-i kohta pisut loetud. Nii et jään ikka DMF-i juurde. Ladu24-jas DMF-il püsikliendi hind 378,38 €. Kas kindlasti oleks vaja osta ka uus sidurikomplekt. Vana pidavat terve olema. Ja kas üldse SACHS-i hooratas sobib kokku näiteks Luk või Valeo sidurikomplektiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9tdi 74 kw 2002 a. mootoris imelik hääl ja väri
veiks23 kirjutas:Nii sai siis kah SMF-i kohta pisut loetud. Nii et jään ikka DMF-i juurde. Ladu24-jas DMF-il püsikliendi hind 378,38 €. Kas kindlasti oleks vaja osta ka uus sidurikomplekt. Vana pidavat terve olema. Ja kas üldse SACHS-i hooratas sobib kokku näiteks Luk või Valeo sidurikomplektiga.
ei anna pead kuidas sidur istub, aga kui juba lahti siis survelaager kindlasti kah uus juba panna. Kui ketas ja korv ok ja kokku sobivad siis vast ei ole põhjust neid vahetada.
Diesel Power KEEPS ME GOING