abi ja n?u vaja 16v nuka valikul.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
abi ja n?u vaja 16v nuka valikul.
niih oleks sisi vaja abi, et valida omale sobivatel parameetritele sobivad nukkad. Soov on, et nukkad oleks sellised, millega s?ites parim moment tekiks vabalt hingavana vahemikus 1500-3500 p??ret. Samas vist on m?tetu loota et kompressoriga puhudes t??taks ta h?sti p??retel 3000-6000 (primaarne ongi t??reziim vabalt hingavana)? Kas tava 16v kaane nukad sobivad selleks v?i oleks soovitav vaadata natuke modifitseeritud nukka. Mis firma nukkv?lle rahvas ?ldse soovitab v?i kellega sel teemal r??kida et teha ?ige nukkv?llide valik oma setupile.
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9#pid65531
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... 1#pid91814
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9#pid65531
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... 1#pid91814
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
?lelaadimisega autodel kasutatakse minuteada a-s?meetrilisi nukkv?lle (?he nukv?lliga).
Ehk siis sisse ja v?ljalaske klapp ei ole korraga avatud, kuna muidu tekiks olukord, kus ?hk puhutakse lihtsalt otse v?ljalaskesse.
16v-l peab siis j?lgima, et sama silindri klappidel ei tekiks overlap-i.
Sellist varianti et nii vabalthingavana kui ?lelaadimisega asi hea oleks sa ilmselt ei leia.
Lembit oskab muidugi t?psemalt kommenteerida seda nukkade asja.
Ehk siis sisse ja v?ljalaske klapp ei ole korraga avatud, kuna muidu tekiks olukord, kus ?hk puhutakse lihtsalt otse v?ljalaskesse.
16v-l peab siis j?lgima, et sama silindri klappidel ei tekiks overlap-i.
Sellist varianti et nii vabalthingavana kui ?lelaadimisega asi hea oleks sa ilmselt ei leia.
Lembit oskab muidugi t?psemalt kommenteerida seda nukkade asja.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
Sinu soov on ebareaalne.
Kui sa soovid saada vabalthingavalt head momenti 1500 p??rde juures ja ?lelaadimisega head momenti 6000 p??rde juures, siis sa pead tegema 2 mootorit. ?he vabalthingava, praktiliselt ilma overlapita ja kitsaste faasidega nukkadega, imepehmete klapivedrudega, jne, jne-
Teise ?lelaadimisega, normaalsete klapivedrudega ja k?llaltki laia faasiga nukkadega. Overlap ?sna v?ike, aga suurem, kui esimesel meetodil.
Teoreetiliselt peaks olema asi lahendatav, kui sa oled valmis tegema uue plokikaane, uued nukad, klapifaaside muutmises?steemi ja ?ht-teist nipet n?pet veel. Usun, et eelarve j??ks alla $1M
, mitte k?ll palju, aga ikkagi.
Kui sa soovid saada vabalthingavalt head momenti 1500 p??rde juures ja ?lelaadimisega head momenti 6000 p??rde juures, siis sa pead tegema 2 mootorit. ?he vabalthingava, praktiliselt ilma overlapita ja kitsaste faasidega nukkadega, imepehmete klapivedrudega, jne, jne-
Teise ?lelaadimisega, normaalsete klapivedrudega ja k?llaltki laia faasiga nukkadega. Overlap ?sna v?ike, aga suurem, kui esimesel meetodil.
Teoreetiliselt peaks olema asi lahendatav, kui sa oled valmis tegema uue plokikaane, uued nukad, klapifaaside muutmises?steemi ja ?ht-teist nipet n?pet veel. Usun, et eelarve j??ks alla $1M

-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas midagi samalaadset 2in1 ei olnud Saab-il katsetuses? Aasta-paari tagusest TM-ist lugesin, et Saab katsetab mootorit, mis muudab t??mahtu. Vaikselt s?ites on a'la 1500cc, turbo ei rakendu ja v??ne on spetsiaalselt allapoole toodud. Kui tallama hakkad, siis keeratakse silindrigruppi v?nda suhtes, suureneb t??maht (oli vist 1900cc-ni) , surveaste langeb ja turbo hakkab ka puhuma. Kes viitsib, otsib artikli ?les ja loeb t?psemalt.Algselt postitas: Lembit
Kui sa soovid saada vabalthingavalt head momenti 1500 p??rde juures ja ?lelaadimisega head momenti 6000 p??rde juures, siis sa pead tegema 2 mootorit.
Edit: Muidugi 1500cc reziimis ei saa mingit "head v??net" ollagi - tegelikult oli vist peaeesm?rk v?ike k?tusekulu.
[Muudetud: 16-8-2005 Garfield]
T??mahtu ei muudetud. Ainult surveastet.Algselt postitas: GarfieldKas midagi samalaadset 2in1 ei olnud Saab-il katsetuses? Aasta-paari tagusest TM-ist lugesin, et Saab katsetab mootorit, mis muudab t??mahtu.
Osakoormustel oli suur surveaste ja vabalthingav. T?iskoormusel oli ?lelaetud ja mootor v?hendas surveastet, et asi detoneerima ei l?heks.
Lahe s?steem iseenesest, aga ilmselt kallis/ebat??kindel vms, et siiamaale ei ole seeriaautodele ilmunud.
Erinevatest VCR s?steemidest saab lugeda ka siit
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Nojah siis tuleb ?ra oodata kuni kaob aegade h?marusse nukkv?ll ja tuleb asemel klappi ajam elektriliselt. Sellest oli kah lugu mingis tmis et j?rgmine aasta loodetakse asi bochi poolt tootmisk?pseks saada.
Aga tagasi minu teema juurde, pmst te ytlete, et tahan yhe m?ndi kahte poolt korraga. Seega pean valima enam v?hem keskmise nukka, millega v?ga edukal ei t??ta kummaski reziimis (aga t??tab rahuldavalt m?lemas)
kuna ma siiski olen suht hall selle mootori ehituse teemal siis loll k?simus, miks peab olema vabalt hingavana klapi avanemine l?hike?
Kas sellep?rast et siis kui klap lahti l?heb ja kolb liigub alla/ v?i on poolel teel all, siis l?hikese klapi avanemisega t?mmatakse paremini segu sisse? V?i milles se konks on ?
Yle laadimise puhul saan aru, et mida pikemalt klapp on lahti seda rohkem suudetakse sinna sisse suruda segu.
Samas ju saab pihustite aegu reguleerida nagunii plaan on panna standalone fuel mangement. Kas siis pihusti aega s?ttides ei anna saavutada ligil?hedast efekti. Kui k?tus pihustatakse hiljem(viimasel hetkel) ja j?meda pihusti puhul l?hema aja jooksul?
Igatahes t?nan m?istliku suhtumise eest, Rain.
Aga tagasi minu teema juurde, pmst te ytlete, et tahan yhe m?ndi kahte poolt korraga. Seega pean valima enam v?hem keskmise nukka, millega v?ga edukal ei t??ta kummaski reziimis (aga t??tab rahuldavalt m?lemas)

Kas sellep?rast et siis kui klap lahti l?heb ja kolb liigub alla/ v?i on poolel teel all, siis l?hikese klapi avanemisega t?mmatakse paremini segu sisse? V?i milles se konks on ?
Yle laadimise puhul saan aru, et mida pikemalt klapp on lahti seda rohkem suudetakse sinna sisse suruda segu.
Samas ju saab pihustite aegu reguleerida nagunii plaan on panna standalone fuel mangement. Kas siis pihusti aega s?ttides ei anna saavutada ligil?hedast efekti. Kui k?tus pihustatakse hiljem(viimasel hetkel) ja j?meda pihusti puhul l?hema aja jooksul?
Igatahes t?nan m?istliku suhtumise eest, Rain.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
http://www.autozine.org/technical_schoo" onclick="window.open(this.href);return false; ... _4.htm#SVCAlgselt postitas: Garfield
Aasta-paari tagusest TM-ist lugesin, et Saab katsetab mootorit, mis muudab t??mahtu.
seal lehtedel veel muudki ?petlikku.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei, minu pl?kk (halb m?lu), t??mahtu ei muudeta. Lembitul selles osas ?igus. T??maht on ju silindri maht kolvi ?SS ja ASS vahel. T??mahtu saaks muuta n?iteks kepsu pikendades&l?hendades. Aga surveastet muudeti sellel Saabi VCR mootoril, ehk siis p?lemiskambri mahtu.Algselt postitas: samzik
seal on ju juttu et muutb ka t??maht ! 1.5-1.9.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sa astud samasse ?mbrisseAlgselt postitas: tuumik
???.Aga t??mahu juurde arvestatakse ju ka p?lemiskamber?V?i eksin?

-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei saa kohe kirjutamata j?tta ... Lembit, pane siis "piii" arvutamise valem ka k?ige v?hem informeeritutele...Algselt postitas: Lembit
Veel v?hem informeeritutele t??mahu arvutamise valem:D
Silindri raadius ruudus korda PI korda kolvik?ik korda silindrite arv.

Edit: Tuumikule - kui Lembit piii arvutamise valemi paneb, siis saad oma t??mahu asjale ka ?kki selgituse, muidu pead Scully ja Mulderi kutsuma

[Muudetud: 19-8-2005 Garfield]