Passati esi ratta laager.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati esi ratta laager.
On keegi kokku puutunud passati esimeste rataste laagri vahetusega,oskab keegi n?pun?iteid jagada?
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Lased lahti poolassi otsa mutri,keerad k?ljest pid.supporti,lased lahti amordi alumised poldid,keerad lahti ?arniiri. seej?rel v?tad niinimetatud k??ndtelje k?tte eemaldad stopperr?nga ja l?hed pressi alla, algul eemaldad flantsi laagri seest (kuhu kinnitub pid.ketas ja ratas) seej?rel eemaldad teiselt poolt stopper?nga ja asud laagrit v?lja pressima. vaata pressiall ette,et sa seal midagi muud puru ei pressi!!! tagasipanek k?ib vastupidi. kui riistad olemas v?tab ?he poole tegemine umbes 2h.Loodan ,et on sest jutust abi
[Muudetud: 7-8-2005 vredestein]
[Muudetud: 7-8-2005 vredestein]
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Kas rooli liigutades see undamine muutub?Originally posted by marcus21
T?stsin autol esiotsa ?les ja loksutasin esi ratast,aga loksu ei olnudki,kas siis ei olegi esi ratta laager l?bi,s?idu ajal on k?ll sihuke undamine salongis ,nagu oleks ratta laager l?bi?
Kui k??ndtelje alt ?ra v?tsin, siis oli k?ega tunda k?ll, et laager enam OK ei ole.
V?tsin t?na asja k?tte ja m?tlesin,et hakkan aga vahetama,kuna k?ik r??kisid,et mis seda vahetada on,akkasin pihta,k?igepealt ?ks polt ei tulnud lahti,jebisin sellega t?kk aega,siis teine polt,jebisin sellega,siis tuli v?lja ,et amordi lahti laskmiseks l?heb vaja nr18 v?tit,tormasin poodi v?tme j?rgi,siis ei saanud seda polti lahti,pika jebimise peale tuli,l?puks siis oli m??dunud oma 3,5 tundi,kui sain k?tte,hakkas pihta operatsioon ratta laagri v?lja pressimine,loomulikult l?ks laager katki ,flantsi k?lge j?i ka ?ks laagri osa,hea k?ll,v?tsin asjad kaasa ja l?ksin remondi t??kotta,seal pressiti laager v?lja ja uus sisse,ok maksin 150.- t?? raha,ja kodu tagasi,kui olin pikka jebimist saanud flantsi k?est selle laagri osa k?tte,hakkasin siis seda flantsi laagrile sisse suruma,algus oli palju lubav,aga siis juhtus selline asi,et see hakkas laagreid v?lja pressima,kui ?ritasin asja tagasi suruda,l?ks laaker otseses m?ttes p***s,kell oli seitse l?bi juba,remondi kohad juba kinni,ning oligi p?ev pe****s ja auto ikka pukkide peal ja 540.- vastu taevast,enam ma sihukesi asju ette ei v?ta.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
6-kant mutter-265 NmAlgselt postitas: marcus21
Sai lastud siis remondimehel see ?ra vahetada,kruvisin k?ik kokku,test poolt enam k?ll ise vahetama ei akka,kuigi sain k?vast targemaks,praktika poolepealt.
Kui k?vasti see poolassi mutter tuleks kinni keerata,omal ei ole seda m??te riista nagu m?ndel paremates t??kodades.
12-kant mutter-90 Nm+45kraadi
kasuta ka poldiliimi
praktikas keeratakse kinni umbes meetrise ?laga nii k?vasti kui j?uad
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kas volkaril ei ole siis sihukest asja ,et keerad kinni ja siis pool p??ret tagasi?Algselt postitas: GTI6-kant mutter-265 NmAlgselt postitas: marcus21
Sai lastud siis remondimehel see ?ra vahetada,kruvisin k?ik kokku,test poolt enam k?ll ise vahetama ei akka,kuigi sain k?vast targemaks,praktika poolepealt.
Kui k?vasti see poolassi mutter tuleks kinni keerata,omal ei ole seda m??te riista nagu m?ndel paremates t??kodades.
12-kant mutter-90 Nm+45kraadi
kasuta ka poldiliimi
praktikas keeratakse kinni umbes meetrise ?laga nii k?vasti kui j?uad
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Nii pingutatakse reguleeritavaid (st. 2 koonuslaagrist) koosnevaid laagerdusi (volkari tagaratta laager n?it.)-laia laagri puhul nagu esiratta laagrid seda on mingil juhul ei tohi laagrit pingutada sinu poolt pakutud viisil.Algselt postitas: marcus21
Kas volkaril ei ole siis sihukest asja ,et keerad kinni ja siis pool p??ret tagasi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kas siis tuleb lihtsalt laager k?vasti kinni keerata ja kogu lugu?Algselt postitas: GTINii pingutatakse reguleeritavaid (st. 2 koonuslaagrist) koosnevaid laagerdusi (volkari tagaratta laager n?it.)-laia laagri puhul nagu esiratta laagrid seda on mingil juhul ei tohi laagrit pingutada sinu poolt pakutud viisil.Algselt postitas: marcus21
Kas volkaril ei ole siis sihukest asja ,et keerad kinni ja siis pool p??ret tagasi?