plokikaanepoltide pingutusmoment
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: plokikaanepoltide pingutusmoment
mootori koodi oskad öelda? Annan sulle autodatast täpse vastuse.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: plokikaanepoltide pingutusmoment
Autodata annabki kõikide G2 1,6 40Nm-60Nm-90-90
Enamus vanematel vw selline pingutusmoment. Isegi minu G3 110kw sama.
Enamus vanematel vw selline pingutusmoment. Isegi minu G3 110kw sama.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: plokikaanepoltide pingutusmoment
Kas siiski tehniline valem ei ole(on) selline,et bensiinimootoril on kolvipealne pauk 1 ; 1 ,olenematta mootori kilowattidest? Seega 55 kw. ja 110 kw on kolvipealne koormus sama.(olgugi väike erinevus bensiinil 95-98). Seega poldi pingutus moment jääb samaks (40-60) mootoril kaks klappi silindri kohta.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: plokikaanepoltide pingutusmoment
Vahet pole palju pauk on... Kui on etteantud selline pingutus siis ilmselt see on sobilik ja rohkem vaja pole. Kindlasti on erinevate mootorite puhul kasutusel ka eri teguriga venivuspoldid, mis siis vastavalt vajadusele venivad. Või minu kolmas mõte, et pingutusmoment on maksimaalne(sobilik 110kw jaoks) ja 55kw kasutatakse sama jõudu, kuigi tegelikkuses pole vaja.
Ideid?
Ideid?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: plokikaanepoltide pingutusmoment
Ootasin,et tuleb tarkpäide kohalt sõnavõttu. Ei tulnud. Ploki kaane pingutus moment on ka Diisli mootoril sama. Laseme lapsed laulda--1z. AHU. AFN. -AEY. Ikkagi valem jääb endiseks.