plokikaanepoltide pingutusmoment

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
lagunoff
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Dets 2010, 22:03
Auto: vw golf 4 1,9td 81kw
Asukoht:

plokikaanepoltide pingutusmoment

Lugemata postitus Postitas lagunoff »

mis võiks olla G2 1,6 bensuka plokikaanepoltide pingutusmoment.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: plokikaanepoltide pingutusmoment

Lugemata postitus Postitas argo »

Peaks olema 40Nm - 60Nm - 90° - 90°
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: plokikaanepoltide pingutusmoment

Lugemata postitus Postitas R36 »

mootori koodi oskad öelda? Annan sulle autodatast täpse vastuse.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: plokikaanepoltide pingutusmoment

Lugemata postitus Postitas argo »

Autodata annabki kõikide G2 1,6 40Nm-60Nm-90-90
Enamus vanematel vw selline pingutusmoment. Isegi minu G3 110kw sama.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: plokikaanepoltide pingutusmoment

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas siiski tehniline valem ei ole(on) selline,et bensiinimootoril on kolvipealne pauk 1 ; 1 ,olenematta mootori kilowattidest? Seega 55 kw. ja 110 kw on kolvipealne koormus sama.(olgugi väike erinevus bensiinil 95-98). Seega poldi pingutus moment jääb samaks (40-60) mootoril kaks klappi silindri kohta.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: plokikaanepoltide pingutusmoment

Lugemata postitus Postitas R36 »

Vahet pole palju pauk on... Kui on etteantud selline pingutus siis ilmselt see on sobilik ja rohkem vaja pole. Kindlasti on erinevate mootorite puhul kasutusel ka eri teguriga venivuspoldid, mis siis vastavalt vajadusele venivad. Või minu kolmas mõte, et pingutusmoment on maksimaalne(sobilik 110kw jaoks) ja 55kw kasutatakse sama jõudu, kuigi tegelikkuses pole vaja.

Ideid?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: plokikaanepoltide pingutusmoment

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Ootasin,et tuleb tarkpäide kohalt sõnavõttu. Ei tulnud. Ploki kaane pingutus moment on ka Diisli mootoril sama. Laseme lapsed laulda--1z. AHU. AFN. -AEY. Ikkagi valem jääb endiseks.

Vasta

Mine “Mootor”