Lööb õlitule põlema?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Lööb õlitule põlema?
tere mul taas vw jetta mk2 1.8 66kw 1990aa selline jama et kui mootor saavutab oma töö temperatuuri siis läheb õli tuli põlema ja alarm üürgama, see 2000 pöörde juures, õli tase on normis . asjaga on kiire. palun aidake
Viimati muutis argo, 21 Dets 2012, 16:57, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Pealkiri, lisatud kategooria.
Põhjus: Pealkiri, lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Lööb õlitule põlema?
pump äkki?Alguses on õli külm ja viskoossne ,mootor läheb soojaks ja õli muutub vedelamaks ja ongi klaar.Võ on anduris asi. 

-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
- Asukoht:
Re: Lööb õlitule põlema?
1 asjana peaks mehaaniliselt õlirõhu ära mõõtma, siis teab edasi mõelda.
Mul on sama mootoriga Passatil pea aasta aega sama probleem olnud, kõik õlirõhuandurid ja spidoploki olen vahetanud ja otsene seos on temperatuuriga, st mida kuumem mootor, seda kauem ja pikemas pööretevahemikus alarm piiksub. Tühikäigul mitte kunagi. Pöörete langedes kuskil 2500-2000 piiksub.
Kuid ma pole ajapuuduses jõudnud probleemiga tegeleda, sest kui õlirõhk madal oleks, siis peaksid hüdrotõukurid klõbisema hakkama, kuid mul käib vaikselt ja ühtlaselt. Järelikult pole asi veel nii hull. Ma olen sedasi ca 50 000km sõitnud, probleem on üsna samal tasemel püsinud. Nüüd talvel väga ei kipu lumehanges karterit ka lahti kiskuma.
Variandid: 1. õlivõttur sodi täis, 2. kepsusaaled kulunud, 3. õlipump, 4. vähetõenäoline aga siiski, et vb on keegi valed andurid pannud või on andurid vahetuses, 5. peenem elektroonika kamm, mis on ka siiski vähetõenäoline.
Mul on sama mootoriga Passatil pea aasta aega sama probleem olnud, kõik õlirõhuandurid ja spidoploki olen vahetanud ja otsene seos on temperatuuriga, st mida kuumem mootor, seda kauem ja pikemas pööretevahemikus alarm piiksub. Tühikäigul mitte kunagi. Pöörete langedes kuskil 2500-2000 piiksub.
Kuid ma pole ajapuuduses jõudnud probleemiga tegeleda, sest kui õlirõhk madal oleks, siis peaksid hüdrotõukurid klõbisema hakkama, kuid mul käib vaikselt ja ühtlaselt. Järelikult pole asi veel nii hull. Ma olen sedasi ca 50 000km sõitnud, probleem on üsna samal tasemel püsinud. Nüüd talvel väga ei kipu lumehanges karterit ka lahti kiskuma.
Variandid: 1. õlivõttur sodi täis, 2. kepsusaaled kulunud, 3. õlipump, 4. vähetõenäoline aga siiski, et vb on keegi valed andurid pannud või on andurid vahetuses, 5. peenem elektroonika kamm, mis on ka siiski vähetõenäoline.
Viimati muutis BringsMeWomen, 21 Dets 2012, 17:42, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Lööb õlitule põlema?
Minul siis autoks golf aastast 1990 ja mootoriks samamoodi 1.8 66kw monokas. Mure ainult selles et sooja mootoriga tühikäigul vilgub õlituli, millest võiks selline asi tingitud olla?
Olgu öeldud et õli on normis kuigi jah sellega juba 9000 sõidetud ja õli on mingi nimetu poolünt moos. Jama on kestnud nädala.
Olgu öeldud et õli on normis kuigi jah sellega juba 9000 sõidetud ja õli on mingi nimetu poolünt moos. Jama on kestnud nädala.
Viimati muutis Po18, 31 Dets 2012, 17:27, muudetud 1 kord kokku.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Lööb õlitule põlema?
loe palun 2 rida kõrgematl mida teha ja milles võib jama olla.Po18 kirjutas:Minul siis autoks golf aastast 1990 ja mootoriks samamoodi 1.8 66kw monokas. Mure ainult selles et sooja mootoriga tühikäigul vilgub õlituli, millest võiks selline asi tingitud olla?
Olgu öeldud et õli on normis kuigi jah sellega juba 9000 sõidetud ja õli on mingi nimetu poolünt moos. Jama on kestnud nädala.
stardi sellest et mõõdad ära õli surve. kui see tehtud ja pisut madalake siis vaheta õli
kui asi paremaks ei lähe ja surve ikka madal siis on pump või saaled.
kui surve on korras siis on andur pekkis.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
- Asukoht:
Re: Lööb õlitule põlema?
Oma eelneva jutu jätkuks võin nüüdseks öelda, et põhjuseks olid siiski kulunud kepsusaaled.
Ca 40 000 km alates esimestest piiksumistest kuni kuuldava kolksuni, mis siiski ka veel üsna väike.
Ca 40 000 km alates esimestest piiksumistest kuni kuuldava kolksuni, mis siiski ka veel üsna väike.
Viimati muutis BringsMeWomen, 01 Jaan 2013, 10:50, muudetud 2 korda kokku.