Passati kõrgemaks tõstmine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati kõrgemaks tõstmine
Tervist mul on mure- sedaan B7 Passat on liiga madal, 4 veost ei ole suurt kasu ja jään tihti põhja peale kinni. Põhja plastikud on ribadeks.
Kuidas soovitate masina põhja kõrgemaks saada?
Hetkel on all originaalmõõdule vastavad 235/45 R17 lamellrehvid. Auto on tehasest tulnud standard vedrudega.
Ise olen mõelnud- suurema läbimõõduga rehvid 225/55 R17, siit saaks ligikaudu 1,8cm tõusu. Kas rehvid mahuvad alla?
Lisaks võiks vedrudele puksid sisse panna. Kas see on adaptiivvedrustusega võimalik?
Kuidas soovitate masina põhja kõrgemaks saada?
Hetkel on all originaalmõõdule vastavad 235/45 R17 lamellrehvid. Auto on tehasest tulnud standard vedrudega.
Ise olen mõelnud- suurema läbimõõduga rehvid 225/55 R17, siit saaks ligikaudu 1,8cm tõusu. Kas rehvid mahuvad alla?
Lisaks võiks vedrudele puksid sisse panna. Kas see on adaptiivvedrustusega võimalik?
Viimati muutis argo, 17 Nov 2014, 08:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Ennekui garantii läbi saab- ei soovitaks ma küll omavoliliselt seal midagi ümber ehitada. Ennem küsi esindusest järgi.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Küsiks et vahest oled saanud teeoludele mittevastava auto omanikuks? Mis tingimustes sõidad, kus elad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Ehk natuke kitsam ja naast rehv, ehk midagi 205/65 kanti.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Esindusest ei soovitatud rehvimõõtu muuta- spido läheb paigast ära. Samas geomeetria ei muutuks ja spido läheks pigem õigeks, praegu näitab maanteekiirusel mitmeid km/h rohkem.
Ma olen kindel, et muid modifikatsioone nad ei soovitaks. Lootsin, et on mingi lihtne moodus..
Elan Tallinna lähedal, eramute rajoonis. Eilse ilmaga oli sisse sõidetud rööpad ja minul oli tihti põhi vastu maad, traction blinkis. 2wd pillid liikusid visuaalselt kobedamalt.
(Ka siis, kui veojõud maas).
Nädalavahetusel jäin Ida-Virumaal tuisuvaalu niimoodi kinni, et ei Audi Quatro, ega Mitsu maastur ei tõmmanud esialgu välja. Lõpuks kaevamine, 5 inimest ja maastur sai masina liikuma.
Eeldasin, et 4wd saab sellistes oludes hakkama, aga masin on ilmselt madal.
Võibolla on mu nõudmised liiga suured.
Ma olen kindel, et muid modifikatsioone nad ei soovitaks. Lootsin, et on mingi lihtne moodus..
Elan Tallinna lähedal, eramute rajoonis. Eilse ilmaga oli sisse sõidetud rööpad ja minul oli tihti põhi vastu maad, traction blinkis. 2wd pillid liikusid visuaalselt kobedamalt.

Nädalavahetusel jäin Ida-Virumaal tuisuvaalu niimoodi kinni, et ei Audi Quatro, ega Mitsu maastur ei tõmmanud esialgu välja. Lõpuks kaevamine, 5 inimest ja maastur sai masina liikuma.
Eeldasin, et 4wd saab sellistes oludes hakkama, aga masin on ilmselt madal.
Võibolla on mu nõudmised liiga suured.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Äkki need teised ei sõida lihtsalt roopa põhja mööda...kansas kirjutas: Elan Tallinna lähedal, eramute rajoonis. Eilse ilmaga oli sisse sõidetud rööpad ja minul oli tihti põhi vastu maad, traction blinkis. 2wd pillid liikusid visuaalselt kobedamalt.(Ka siis, kui veojõud maas).
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Ei olnud võimalik neid vältida..HawkHill kirjutas:Äkki need teised ei sõida lihtsalt roopa põhja mööda...kansas kirjutas: Elan Tallinna lähedal, eramute rajoonis. Eilse ilmaga oli sisse sõidetud rööpad ja minul oli tihti põhi vastu maad, traction blinkis. 2wd pillid liikusid visuaalselt kobedamalt.(Ka siis, kui veojõud maas).
Vaatasin erinevate autode kliirenseid, kes visuaalselt paremini liikusid:
Ford Ka- 150 mm
Toyota Avensis- 140 mm
Berlingo- 140 mm
Nissan Maxima- 150mm
Passat oma 135 mm'ga on üks madalamaid.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Kas autol on tava- või sportvedrustus? Mis see adaptiivvedrustus on - kas isereguleeruv kliirens olenevalt auto koormatusest?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Ei, see peaks erinevaid vedrustuse "jäikusi" tähendama: soft ->comfort->sport vmsGTI kirjutas:Kas autol on tava- või sportvedrustus? Mis see adaptiivvedrustus on - kas isereguleeruv kliirens olenevalt auto koormatusest?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Okei - salongis siis selleks vastav nupp? Mida ta reaalselt autol siis muudab - amortide jäikust? Kliirens jääb muutumatuks?jussike kirjutas: Ei, see peaks erinevaid vedrustuse "jäikusi" tähendama: soft ->comfort->sport vms
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Tundub, et kõrgust ei muuda, ainult jäikust.GTI kirjutas: Okei - salongis siis selleks vastav nupp? Mida ta reaalselt autol siis muudab - amortide jäikust? Kliirens jääb muutumatuks?
Edit: siin sellest täpsemalt juttu:
http://www.my-gti.com/2653/volkswagen-d ... d-function" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis kansas, 02 Jaan 2013, 23:01, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Jep. Amordi õli sisaldab magnetiseeruvat ainet ja muutuvas elektriväljas muutub õli viskoosus, koos sellega ka jäikus.GTI kirjutas:Okei - salongis siis selleks vastav nupp? Mida ta reaalselt autol siis muudab - amortide jäikust? Kliirens jääb muutumatuks?jussike kirjutas: Ei, see peaks erinevaid vedrustuse "jäikusi" tähendama: soft ->comfort->sport vms
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Enda kõikteel ajasin kah rehvimõõduga kõrgemaks ja pean ütlema, et ligi 2cm juures on täitsa tuntav... juba sisse istudeskansas kirjutas:Tervist mul on mure- sedaan B7 Passat on liiga madal, 4 veost ei ole suurt kasu ja jään tihti põhja peale kinni. Põhja plastikud on ribadeks.
Kuidas soovitate masina põhja kõrgemaks saada?
Hetkel on all originaalmõõdule vastavad 235/45 R17 lamellrehvid. Auto on tehasest tulnud standard vedrudega.
Ise olen mõelnud- suurema läbimõõduga rehvid 225/55 R17, siit saaks ligikaudu 1,8cm tõusu. Kas rehvid mahuvad alla?
Lisaks võiks vedrudele puksid sisse panna. Kas see on adaptiivvedrustusega võimalik?

Vedrude alla kummiseibide paigutamisest on siin juttu olnud, aga tahaks veel ära mainida, et korralik naast annab kõvasti juurde mittekinnijäämisele.
Ja loomulikult tasuks ikka veenduda, et su nelikvedu ikka ka reaalselt toimiks. Kas tagumised rattad ikka käivad ringi, kui kinni oled jäänud? Või teevad ainult nõka-nõka. Ehk ei käi üldse ringi?
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Tänan küsimast- nelikvedu töötab nagu disainitudh6bekuul kirjutas: Ja loomulikult tasuks ikka veenduda, et su nelikvedu ikka ka reaalselt toimiks. Kas tagumised rattad ikka käivad ringi, kui kinni oled jäänud? Või teevad ainult nõka-nõka. Ehk ei käi üldse ringi?

Edit: Käisin täna proovimas 215/60 R17 rehve nii ette, kui taha. taga oli väga ok. Ees rattad täitsa lõppu keerates jäi vahe plastikuga kuskil pool sentimeetrit salongipoolses otsas. Neli meest rehvivahetuses viiest arvas, et probleeme ei tohiks tekkida. Saaks 2,3 cm tõusu. Lisaks kitsamad naelrehvid, mis peaks lumes läbivust parandama.
Viimati muutis kansas, 04 Jaan 2013, 15:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Siin näidispildid 215/60 R17.
Uuel nädalal saan rehvid kätte, siis jagan muljeid.



Uuel nädalal saan rehvid kätte, siis jagan muljeid.



- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Iga cm. kliirentsi kõrgust annab juba väga head effekti. Oma LC-l saavutasin ka tehasemõõdust natuke kõrgemale minnes 1,4 cm. kõrgust juurde ja kuna metssigadele süüa viies on metsateel 1 muhk mis oli väga heaks indikaatorikskansas kirjutas:Tänan küsimast- nelikvedu töötab nagu disainitudh6bekuul kirjutas: Ja loomulikult tasuks ikka veenduda, et su nelikvedu ikka ka reaalselt toimiks. Kas tagumised rattad ikka käivad ringi, kui kinni oled jäänud? Või teevad ainult nõka-nõka. Ehk ei käi üldse ringi?, kui kõhu peal kinni, traction maas, käivad kõik rattad pidevalt ringi.
Edit: Käisin täna proovimas 215/60 R17 rehve nii ette, kui taha. taga oli väga ok. Ees rattad täitsa lõppu keerates jäi vahe plastikuga kuskil pool sentimeetrit salongipoolses otsas. Neli meest rehvivahetuses viiest arvas, et probleeme ei tohiks tekkida. Saaks 2,3 cm tõusu. Lisaks kitsamad naelrehvid, mis peaks lumes läbivust parandama.

Re: Passati kõrgemaks tõstmine
215/60 R17 jäi liiga kõrgeks, hakkas rattakoopa ülemise plastiku ja esitiiva vastu käima, kui amordi peaaegu põhja lõi. Seega sai vahetatud rehvid 215/55 R17 vastu ~1,3 cm tõusu. Nõustun eelkõnelejaga- vahe on tuntav. Rattaroopas sõites põhi vastu jääd ei lohise. naelrehvide pidamine on teisest klassist ja paksema mudru seest ukerdab kitsama rehviga paremini välja.
Paar pilti:


Paar pilti:


-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
See rehvi arvelt tõstmine see 1.3 cm või 1.5 cm see on selline lolli mängimine. Kui autot tõsta siis ikka tõsta korralikult või nii, et vähemalt on asjal mõte sees ja tõstmisest kasu ka. http://ufo.planet.ee/foorum/dsc_0195_r.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . Pildipeal on näha tehaseoriginaal ja tõstetud auto nii palju veel, et mõlemad autod on 4 veolised (alltime mitte sometime ). Vasakpoolset autot on tõstetud rehviarvelt ala 1.5 cm see pole oluline aga reaalselt on tõstetud 6-7cm ja kokku tuleb kuskil 8cm. Sellisest tõstmisest ma saan aru, auto käib iga aastaselt ülevaatusel ja keegi pole vinguma ka hakkand, et miks nii või miks naa. Passati puhul on iseenesest väga lihtne tuleb osta lahtiste amorditaldrikutega amordid ja lõigata õiges mõõdus torujupid vahele, käsi freesi või käiaga veits nokitsemist ja ongi kõik. Endal plaanis sama asi teha aga lihtsalt pole aega olnud. Päris 6-7 cm tõstma ei hakka aga 5 cm päris kindlasti, et asjast ikka kasu ka oleks. Muidugi kui autol garantiiaega on siis pisut jama:o(.
Viimati muutis tartuvaim, 16 Jaan 2013, 10:08, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Kui telliskivi külitab sul maanteel, siis võib 1.5cm kõrgemal paiknev karter päris hea tunde anda. Või näiteks parkides nina kõnnitee ääre peale saada või mitte.tartuvaim kirjutas:See rehvi arvelt tõstmine see 1.3 cm või 1.5 cm see on selline lolli mängimine.
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
h6bekuul kirjutas:Kui telliskivi külitab sul maanteel, siis võib 1.5cm kõrgemal paiknev karter päris hea tunde anda. Või näiteks parkides nina kõnnitee ääre peale saada või mitte.tartuvaim kirjutas:See rehvi arvelt tõstmine see 1.3 cm või 1.5 cm see on selline lolli mängimine.
See kes nii madala autoga ringi sõidab, et isegi tellisest üle ei saa..... eks see ole tal oma asi .... normaalvedrustusega tehasest väljatulnud auto saab ikka 12cm (telliskivi ühtpidi 12cm, teistpidi 6,5 cm) takistusest ilusti üle sõita nii, et põhi vastu ei käi. Aga meie oludes isegi 16 tolli pealt 17 tolli peale minna ja täis kõrge rehv alla panna siis ka ei julge nina igalpool kõnniteepeale pista kuna kõnnitee äärekivid paigaldatakse väga erikõrgustega.
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Ei hakka uut teemat tegema... aga tegu passat b5 ega. nimelt tahaks autol tagumiku vähe tõsta üles poole ja jäigemaks tega... kas oskate öelda kas universaali vedrud sobivad sedaanile?
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Küsimus kõigile kes oma auto tavaseadest rohkemal või vähemal määral kõrgemaks tõstnud.
Kuidas juhitavus on?Kas silla detailid on rutem läbikulunud?Millised kui on?Kuidas veovõlli otsad vastu on pidanud?
Ja mis läbisõidu juures?
Ise tõstsin prooviks cm jagu veel autot,vedru alla kummiseibid.Niikuinii olid mõlemad sillad pulkadeks ja paljud jupid
läksid vahetusse.
Väike miinus asja juures,maantee kiirusel peab rohkem rooliga tegelema,eriti kui tugevam külgtuul on.
Ei midagi hullu aga väike vahe on sees.
Esistabika ots kondi juurest on maast 16cm kõrgusel praegu.
Kuidas juhitavus on?Kas silla detailid on rutem läbikulunud?Millised kui on?Kuidas veovõlli otsad vastu on pidanud?
Ja mis läbisõidu juures?
Ise tõstsin prooviks cm jagu veel autot,vedru alla kummiseibid.Niikuinii olid mõlemad sillad pulkadeks ja paljud jupid
läksid vahetusse.
Väike miinus asja juures,maantee kiirusel peab rohkem rooliga tegelema,eriti kui tugevam külgtuul on.
Ei midagi hullu aga väike vahe on sees.
Esistabika ots kondi juurest on maast 16cm kõrgusel praegu.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passati kõrgemaks tõstmine
Pane alltracki vidinad.MartenL kirjutas:Vana teema üles, kas keegi teab soovitada kuidas b7 4motion 3-4cm ülespoole saada?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus