Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
Auto: VW Golf 4, 2001, 1.9TDI 81kW
Selline mure, et järsku tekkis autol mingi imelik seis. Käis sõidu ajal nagu mingi kõlks või lihtsalt tunnetasin seda. Pärast seda auto käib valjemalt (nagu Subaru rallikas), jõud mõningal määral kadus ning kui gaasi annan, käib jube vilin ja tõmbab natukenegi suurematel pööretel hinge kinni. Ilmselt on asi turbos. On kellegil kogemusi ja soovitusi, kas oleks mõislik remontida ning kes seda teostab Eestis. Mis seal üldse olla võiks ja kas see on remonditav? Mis maksta võiks remont või mingi toimiv asi asemele? Uus ilmselt kulukas nii vanale autole. Kogemusi palun?
Olen kuulnud ja ilmselt saaksin ka kontaktid, et kusagil Lätis tehakse miskit.
Selline mure, et järsku tekkis autol mingi imelik seis. Käis sõidu ajal nagu mingi kõlks või lihtsalt tunnetasin seda. Pärast seda auto käib valjemalt (nagu Subaru rallikas), jõud mõningal määral kadus ning kui gaasi annan, käib jube vilin ja tõmbab natukenegi suurematel pööretel hinge kinni. Ilmselt on asi turbos. On kellegil kogemusi ja soovitusi, kas oleks mõislik remontida ning kes seda teostab Eestis. Mis seal üldse olla võiks ja kas see on remonditav? Mis maksta võiks remont või mingi toimiv asi asemele? Uus ilmselt kulukas nii vanale autole. Kogemusi palun?
Olen kuulnud ja ilmselt saaksin ka kontaktid, et kusagil Lätis tehakse miskit.
Viimati muutis HawkHill, 04 Jaan 2013, 12:24, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria
Põhjus: Lisatud kategooria
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
Kui turbo teeb ikka hoopis teistsugust häält (undab, piriseb, teeb hambaarsti puuri häält) kui varem tegi, siis on ilmselt turbo läbi...
Millal viimane õlivahetus oli?
Vilin võib tähendada ka seda, et mingi voolik/toru tuli lahti. Pole täiesti kindel, kuid katkise turbo puhul peaks summuti korralikult tossama (eriti, kui pöörded lähevad turbo rakendumise alasse).
http://www.youtube.com/watch?v=XSEFUIcg ... re=related[/video]
Vii auto kuhugi pädevasse töökotta, kus spetsialistid üle vaatavad. Tallinnas peaks aktsepteeritavaks kohaks olema diislikeskus.ee
Tartu kohta vaata siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=119
Lätti nüüd küll ära hakka sõitma.
Millal viimane õlivahetus oli?
Vilin võib tähendada ka seda, et mingi voolik/toru tuli lahti. Pole täiesti kindel, kuid katkise turbo puhul peaks summuti korralikult tossama (eriti, kui pöörded lähevad turbo rakendumise alasse).
http://www.youtube.com/watch?v=XSEFUIcg ... re=related[/video]
Vii auto kuhugi pädevasse töökotta, kus spetsialistid üle vaatavad. Tallinnas peaks aktsepteeritavaks kohaks olema diislikeskus.ee
Tartu kohta vaata siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=119
Lätti nüüd küll ära hakka sõitma.
Viimati muutis priidu6, 04 Jaan 2013, 11:18, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
Jutu järgi keeruline, võta lõdvik lahti ja loksuta, kas loksub või mitte, turbo võll siis.
Ehk on lihtsalt cooler või lõdvik katki, või lihtsalt lahti. Mul on löönud cooleri lõhki, mitte küll volkaril. Ei tossa midagi, rõhku pole siis kütust ka ei anta.
Las keegi vajutab gaasi, mine kuula ise kapoti alla või auto all, ehk leiad viliseva koha üles. Kui subaru häält, teeb siis usun küll, et sul lihtsalt lõdvik lahti.


Ehk on lihtsalt cooler või lõdvik katki, või lihtsalt lahti. Mul on löönud cooleri lõhki, mitte küll volkaril. Ei tossa midagi, rõhku pole siis kütust ka ei anta.
Las keegi vajutab gaasi, mine kuula ise kapoti alla või auto all, ehk leiad viliseva koha üles. Kui subaru häält, teeb siis usun küll, et sul lihtsalt lõdvik lahti.


Viimati muutis Laur, 04 Jaan 2013, 11:16, muudetud 2 korda kokku.
M.O.T.T
Re: Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
No kui aus olla, siis õlivahetus on läinud üle normaja piiri, seda oleks pidanud juba paar tuhat kilti tagasi tegema, aga teen esimesel võimalusel. Kas see võib siis asja mõjutada?
Huvitav on see, et mootor tiksub ilusti, ühtlaselt, kuigi hääl on moondunud. Ei suitse, sai tehtud ka avariisõit sooja garaasi, vähemalt pardakompuuter näitas ka kütusekulu norm tasemel.
Oli ka selline juhus nädal-poolteist tagasi, kus oli üks lõhvik natukene lahti tulnud, see sai tagasi pandud ja asi korras. Kindlasti käin masina tõstuki pealt üle.
Heli videos - on üsna taoline, kuigi mitte nii kõva, lisaks vilele kostus ka nagu võimsa õhu liikumise häält.
PS! See Läti värk seisnes selles, et sealt pidi norm hinnaga jubinaid ja taastatud turbosid saama.
Huvitav on see, et mootor tiksub ilusti, ühtlaselt, kuigi hääl on moondunud. Ei suitse, sai tehtud ka avariisõit sooja garaasi, vähemalt pardakompuuter näitas ka kütusekulu norm tasemel.
Oli ka selline juhus nädal-poolteist tagasi, kus oli üks lõhvik natukene lahti tulnud, see sai tagasi pandud ja asi korras. Kindlasti käin masina tõstuki pealt üle.
Heli videos - on üsna taoline, kuigi mitte nii kõva, lisaks vilele kostus ka nagu võimsa õhu liikumise häält.
PS! See Läti värk seisnes selles, et sealt pidi norm hinnaga jubinaid ja taastatud turbosid saama.
Viimati muutis mikvere, 04 Jaan 2013, 11:42, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
Tallinnas selline firma nagu BR Turbo peaks ka taastatuid (ka uusi) turbosi pakkuma (juhuks kui vaja peaks olema). http://www.turbo.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
õli lase küll võimalikult ruttu ära vahetada, sest sellest võivad sul hakata veel muud probleemid tekkima.. osad lasevad isegi enne vahetusvälpa vahetada (kuskil 10 000 km juures)
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 06 Apr 2007, 15:50
- Auto: VW Passat Var, 1.9 TDI, 96kw
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 6 korda
Re: Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
Vaatasid üle lõdvikud ja nende kinnitused? oled jamale jaole saanud?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Turbo ilmselt otsakorral, palun abi
Mul oli diislil siiani välp 15k km kuid just turbot silmas pidades mõni aeg tagasi lühendasin ka välpa 10k km peale.
Ka nukal olid väikesed kulumise märgid kui rihma vahetasin sai ka sellele silm peale visatud ls siis oli 361k km. ( õige näit )
Ka nukal olid väikesed kulumise märgid kui rihma vahetasin sai ka sellele silm peale visatud ls siis oli 361k km. ( õige näit )
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m