2003 TDI passati kütusekulu suurenemine peale rihma vahetust
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2003 TDI passati kütusekulu suurenemine peale rihma vahetust
Küsiks targematelt natuke nõu.
Suve lõpu poole sai ostetud passat ja mõned paagitäied sõidetud. Kombineeritud sõiduga sai sinna 1000 lähedale ühe paagiga. Siis lasin teha õlide/filtrite vahetuse ja veorihma ära vahetada. Peale seda sai ühe paagiga maksimaalselt umbes 850 km sõita (mõne paagi puhul oli maanteel sõitmist isegi rohkem kui võrdluseks toodud kahe paagitäie puhul oli). Selle põhjal julgeks väita, et peale seda hooldust suurenes kütusekulu vähemalt 10%. Milles võib asi olla?
Teine asi mis tundub natuke imelik on see, et teise käigu saab panna alles siis, kui juba päris korralik hoog sees. Näiteks vaikselt üle lamava politseiniku sõites peab esimese sisse lükkama, sest teisega on oht välja suretada. Pole palju võrdlusmomente teiste diislitega, kuid venna diisel golfil on teine käik hoopis andestavam.
Suve lõpu poole sai ostetud passat ja mõned paagitäied sõidetud. Kombineeritud sõiduga sai sinna 1000 lähedale ühe paagiga. Siis lasin teha õlide/filtrite vahetuse ja veorihma ära vahetada. Peale seda sai ühe paagiga maksimaalselt umbes 850 km sõita (mõne paagi puhul oli maanteel sõitmist isegi rohkem kui võrdluseks toodud kahe paagitäie puhul oli). Selle põhjal julgeks väita, et peale seda hooldust suurenes kütusekulu vähemalt 10%. Milles võib asi olla?
Teine asi mis tundub natuke imelik on see, et teise käigu saab panna alles siis, kui juba päris korralik hoog sees. Näiteks vaikselt üle lamava politseiniku sõites peab esimese sisse lükkama, sest teisega on oht välja suretada. Pole palju võrdlusmomente teiste diislitega, kuid venna diisel golfil on teine käik hoopis andestavam.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 2003 TDI passati kütusekulu suurenemine peale rihma vahe
Kas venna diisel on sama auto, mis sul? Erinevate masinate käigu ülekanded erinevad.
Nii millal tehti rihma vahetus, millalgi enne külmasid? Kas kütusekulud on ikka samast välistemperatuurist võrreldud?
Ja mitu kw on mootoril? Juhul kui mingi 74, 85, 96 siis ilmselt jäeti ka reguleerimata nukkvõlli ajastus ehk...
Nii millal tehti rihma vahetus, millalgi enne külmasid? Kas kütusekulud on ikka samast välistemperatuurist võrreldud?
Ja mitu kw on mootoril? Juhul kui mingi 74, 85, 96 siis ilmselt jäeti ka reguleerimata nukkvõlli ajastus ehk...
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 2003 TDI passati kütusekulu suurenemine peale rihma vahe
Rihm vahetati ka suve lõpus ära. Kw on 74. Saan aru jah, et erinevatel autodel käigu ülekanded erinevad, midagi sellist lihtsalt pole enne kogenud.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: 2003 TDI passati kütusekulu suurenemine peale rihma vahe
Minu Passatil 1.9 96kw 2003.a täpselt sama ja käigukast viiene. Kodus veel teine Passat 1.9 85kw 2000.a ja kast all kuuene ning saab teise käiguga koha pealt ka vabalt ära minna.lambivana kirjutas:Teine asi mis tundub natuke imelik on see, et teise käigu saab panna alles siis, kui juba päris korralik hoog sees. Näiteks vaikselt üle lamava politseiniku sõites peab esimese sisse lükkama, sest teisega on oht välja suretada.

See oleneb ikka ülekannetest.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






Re: 2003 TDI passati kütusekulu suurenemine peale rihma vahe
Tuttava tuttav mehaanik oma töö juures vahetas.Kus rihm vahetati?